تاریخ انتشار: ۱۶:۴۶ - ۱۵ مهر ۱۴۰۳

عکس| حمایت شاعر معروف از فرهاد مجیدی پس از توهین محمود فکری

علی بحرینی، شاعر و ترانه سرای کشورمان، یادداشتی برای فرهاد مجیدی نوشت و این یادداشت از سوی پیشکسوت استقلال، بازنشر شد.

عکس| حمایت شاعر معروف از فرهاد مجیدی

رویداد24| فرهاد مجیدی، استوری جالبی به اشتراک گذاشته است. جالب از این نظر که او، یادداشت علی بحرینی را بازنشر کرده و از او تحت عنوان دوست سال های جوانی یاد کرده است. علی بحرینی ورزشی نویسی بود که از اوایل دهه ۷۰ تا اواسط دهه ۸۰ در روزنامه های ابرار ورزشی، خبرورزشی، اخبار ورزش و ۹۰ تحلیل می نوشت و پس از آن به سراغ شعر و ترانه رفت و با خوانندگانی نظیر محسن چاووشی، بابک جهانبخش، شهرام شکوهی و... همکاری کرد.

در حال حاضر علی بحرینی یکی از ترانه سراهای نام آشنا و بزرگ کشورمان است که ترانه هایش را محسن چاووشی، بابک جهانبخش، شهرام شکوهی و ... خوانده اند. بحرینی دستی هم بر آتش فیلمنامه نویسی دارد و از آثار او می توان به دیالوگ های سریال زخم کاری اشاره کرد. اینک علی بحرینی که ۲۰ سال است از فضای ورزش دور شده برای فرهاد مجیدی، پیشکسوت و سرمربی سابق تیم استقلال، در هیاهوی این روزهای فوتبال، یادداشت کوتاهی نوشته و از این سرمربی جوان تمجید کرده است.

نکته جالب این اتفاق، بازنشر یادداشت علی بحرینی از سوی فرهاد مجیدی است که آن را در اینستاگرام خود منتشر کرده است.

بحرینی در یادداشت خود نوشت: دوستی ما، تمام شد اما دوست داشتن تو برای من، تمام‌شدنی نیست. رفیق خاطره‌ساز سال‌های جوانی. بعد از حدود بیست سال، دوباره برایت چیزی می‌نویسم: فرهاد، تو بزرگ شدی. تو از پا درنیامدی. تو آدم بهتری شدی. تو به محبوبیت غریبی رسیدی. پس عجیب نیست که این همه بدخواه داشته باشی. همین...

عکس| حمایت شاعر معروف از فرهاد مجیدی

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما